ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΕΣ


Γενικές Ερωτήσεις

1Τι είναι το invite2day;

Το invite2day είναι μια πρωτοποριακή διαδικτυακή εφαρμογή με δωρεάν online εργαλεία για οποιονδήποτε οργανώνει μία εκδήλωση.

2Σε ποιους απευθύνεται το invite2day;

Σε όλους όσους θέλουν να οργανώσουν οποιαδήποτε εκδήλωση, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι αυτή. Σε απλούς χρήστες που θέλουν να οργανώσουν από ένα party στο σπίτι μέχρι ένα γάμο και σε επαγγελματίες οι οποίοι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους θα σε βοηθήσουν στο να οργανώσεις ό,τι έχεις φανταστεί.

3Ποιος είναι ο στόχος του invite2day;

Στόχος του invite2day είναι να αλλάξει τον τρόπο διαχείρισης των εκδηλώσεων και να διευκολύνει τη διαδικασία εύρεσης επαγγελματιών. Παράλληλα, το invite2day θέλει να προβάλλει ιδιαίτερους χώρους, προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και ταλαντούχους ελεύθερους επαγγελματίες ή μικρές επιχειρήσεις ώστε να διακριθούν στον τομέα τους και να αυξήσουν τον όγκο των εργασιών τους.

4Για τι είδους εκδηλώσεις μπορώ να χρησιμοποιήσω το invite2day;

Το invite2day είναι πρωτοποριακό γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την οργάνωση οποιασδήποτε εκδήλωσης όσο μικρή ή μεγάλη είναι και αν είναι. Γάμοι, βαπτίσεις, reunion, bachelor, βραδιές λογοτεχνίας, παρουσιάσεις βιβλίων, συνέδρια, παιδικά πάρτι, εταιρικά events. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη!

5Πόσο κοστίζει η χρήση του invite2day;

Είναι μια ερώτηση που αγαπάμε να απαντάμε. Όλα τα εργαλεία του invite2day είναι δωρεάν!

6Πώς μπορώ να κάνω την εγγραφή μου;

Εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με μερικά κλικ, μέσω της ιστοσελίδας www.invite2day.gr, κάνοντας κλικ στο «Είσοδος στην εφαρμογή» και στη συνέχεια «Δημιουργία Λογαριασμού».

7Ποια είναι η ιστορία του invite2day;

Η ιστορία του invite2day είναι οι άνθρωποί του. Είμαστε μια ομάδα με πραγματικούς ανθρώπους που έχουν οργανώσει τους δικούς τους γάμους, βαπτίσεις και πάρτι. Η δημιουργία του είναι η ικανοποίηση της δικής μας ανάγκης για ένα τέτοιο εργαλείο. Αλλά το κυριότερο είναι η πραγματοποίηση της φράσης “κάνε το όνειρό σου πραγματικότητα”. Γιατί για εμάς το invite2day είναι κάτι παραπάνω από μία εφαρμογή. Είναι το όραμά μας και η ελπίδα μας ότι θα αγκαλιαστεί από όλους εσάς.

8Γιατί να χρησιμοποιήσω το invite2day και όχι μια άλλη πλατφόρμα ή εφαρμογή;

Γιατί σου προσφέρει λύσεις για όποια εκδήλωση ετοιμάζεις. Εδώ μπορείς να δημιουργήσεις το «ηλεκτρονικό σπίτι» της εκδήλωσής σου, να προσκαλέσεις τους καλεσμένους σου, να ενημερωθείς για το ποιος θα παραβρεθεί, να φτιάξεις τη δική σου ιστοσελίδα και να βρεις υπηρεσίες και προϊόντα που θα σε βοηθήσουν να την οργανώσεις. Όλα αυτά σε μία εφαρμογή, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις αμέτρητα τηλέφωνα και emails.

Για εγγεγραμμένους χρήστες

Λογαριασμός/Προφίλ

1Δεν έλαβα mail ενεργοποίησης του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Ίσως σου έχει έρθει σαν spam! Ρίξε μια ματιά στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία και αν δεν υπάρχει ούτε εκεί τότε μπορείς μέσω του Λογαριασμού Χρήστη σου στην εφαρμογή, να επιλέξεις την «Επαναποστολή Email Ενεργοποίησης» που θα βρεις στις Επιπλέον Επιλογές.

Καταχώριση επαφών

1Μπορώ να καταχωρίσω επαφές χωρίς να έχω πρώτα δημιουργήσει νέα εκδήλωση;

Ναι. Μπορείς να καταχωρίσεις τις επαφές σου ανά πάσα στιγμή.

2Καταχωρώ εκ νέου τις επαφές μου για κάθε νέα εκδήλωση;

Έχουμε φροντίσει να σου κάνουμε την ζωή εύκολη. Δεν χρειάζεται να καταχωρείς τις επαφές σου εκ νέου για κάθε εκδήλωση. Κάνεις την καταχώριση όταν έχεις χρόνο και μπορείς να προσθέσεις επαφές οποιαδήποτε στιγμή.

3Είναι υποχρεωτικό να προσκαλέσω όλες μου τις επαφές σε μία εκδήλωση;

Όχι. Επιλέγεις ποιες από τις επαφές σου θέλεις να προσκαλέσεις σε κάθε νέα σου εκδήλωση

Δημιουργία Εκδήλωσης/Προσκλήσεις

1Δημιούργησα λογαριασμό. Τώρα τι κάνω;
  • Δώσε ένα «ηλεκτρονικό σπίτι» στην εκδήλωσή σου και διαχειρίσου τους καλεσμένους σου δημιουργώντας «Νέα Εκδήλωση»
  • Ζήτησε «Νέα Προσφορά» για ό,τι χρειαστείς για την εκδήλωσή σου από τους συνεργαζόμενους επαγγελματίες μας
  • Ενημερώσου και πάρε ιδέες από τη «Ροή Νέων»
  • Δες σε ποιες εκδηλώσεις είσαι καλεσμένος

Καλωσόρισες στον κόσμο του invite2day.

2Δημιούργησα μια Νέα Εκδήλωση, μετά τι;
  • Καταχώρισε τις επαφές σου
  • Προσκάλεσε όποιες από τις επαφές θέλεις στην εκδήλωση
  • Φτιάξε την ιστοσελίδα της εκδήλωσής σου
  • Συνομίλησε με τους προσκεκλημένους σου στον τοίχο της εκδήλωσής σου
  • Δες σε πραγματικό χρόνο τις απαντήσεις των προσκεκλημένων για το αν θα παραβρεθούν (RSVP)
  • Ζήτησε προσφορές για ό,τι χρειαστείς από τους συνεργαζόμενους επαγγελματίες μας
3Πώς ενημερώνονται οι επαφές που έχω προσκαλέσει σε μία εκδήλωση για την πρόσκλησή τους;

Ένα ενημερωτικό mail στο οποίο αναγράφεται το όνομά σου και το όνομα της εκδήλωσής σου, όπως τα έχεις καταχωρίσει στην εφαρμογή, αποστέλλεται αυτόματα στον καλεσμένο σου με το που κάνεις κλικ στο κουμπί «Πρόσκληση» που βρίσκεται δίπλα σε κάθε επαφή. Για να δουν όμως οι καλεσμένοι σου περισσότερες λεπτομέρειες για την εκδήλωσή σου και να απαντήσουν αν θα παραβρεθούν ή όχι, θα πρέπει να συνδεθούν ή να εγγραφούν και οι ίδιοι στο invite2day.

4Προσκάλεσα κατά λάθος μία επαφή που δεν ήθελα σε μία εκδήλωση. Μπορώ να την αποπροσκαλέσω;

Για να μην έχει πρόσβαση η συγκεκριμένη επαφή στην εκδήλωσή σου θα πρέπει να διαγράψεις τελείως την επαφή αυτή από τη λίστα των επαφών σου. Με τη διαγραφή της, η επαφή θα πάψει υπάρχει στη λίστα των καλεσμένων σου και να έχει πρόσβαση στην εκδήλωση. Εφόσον στη συνέχεια θέλεις η συγκεκριμένη επαφή να υπάρχει στη λίστα των επαφών σου για να την προσκαλέσεις με μελλοντικές εκδηλώσεις μπορείς να την καταχωρίσεις εκ νέου. Σε συμβουλεύουμε να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός/η στην πρόσκληση των επαφών σου.

5Καταχώρισα λάθος το mail μιας επαφής μου στη λίστα επαφών. Τι να κάνω;

Πρέπει να διαγράψεις άμεσα τη συγκεκριμένη επαφή και να την καταχωρίσεις ξανά με το σωστό email. Αν τη συγκεκριμένη επαφή με τα λάθος στοιχεία την έχεις προσκαλέσει ήδη σε κάποια εκδήλωση, τότε μετά την σωστή καταχώρισή της, θα πρέπει να την προσκαλέσεις ξανά στην εκδήλωση. Σε συμβουλεύουμε να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός/η στην καταχώριση των στοιχείων των επαφών σου.

6Τι μπορούν να κάνουν οι καλεσμένοι μου αφού εγγραφούν και συνδεθούν στο invite2day;

Οι καλεσμένοι σου, αφού εγγραφούν στην εφαρμογή και συνδεθούν, θα έχουν πρόσβαση στην εκδήλωσή σου για να δουν όλες τις πληροφορίες που έχεις καταχωρίσει, θα μπορούν να σε ενημερώσουν για το εάν θα παραβρεθούν ή όχι με ένα κλικ και να γράψουν ή να ανεβάσουν φωτογραφίες και βίντεο στον τοίχο της εκδήλωσης. Παράλληλα ως εγγεγραμμένοι χρήστες του invite2day θα έχουν και εκείνοι πρόσβαση στην εφαρμογή όπως εσύ, θα μπορούν δηλαδή να φτιάξουν τις δικές τους εκδηλώσεις και να ζητήσουν προσφορές.

7Πώς ενημερώνονται οι καλεσμένοι αν διαγράψω την εκδήλωσή μου.

Ένα αυτόματο mail αποστέλλεται από την εφαρμογή για τη διαγραφή της εκδήλωσης σε όλους τους καλεσμένους της.

Τοίχος εκδήλωσης

1Τι είναι ο Τοίχος της εκδήλωσης;

Στον τοίχο της εκδήλωσής σου μπορείς εσύ και οι καλεσμένοι σου να συνομιλήσετε, να ανταλλάξετε φωτογραφίες, βίντεο και ευχές.

Δημιουργία Ιστοσελίδας

1Πως δημιουργώ μια ιστοσελίδα;

Διαλέγεις ένα από τα έτοιμα πρότυπα που έχουμε ετοιμάσει και τα επεξεργάζεσαι. Μπορείς να γράψεις το δικό σου κείμενο και να βάλεις τις δικές σου φωτογραφίες.

2Είναι υποχρεωτικό να φτιάξω ιστοσελίδα;

Η δημιουργία της ιστοσελίδας δεν είναι υποχρεωτική. Είναι ένα έξτρα εργαλείο που ετοιμάστηκε από εμάς για εσένα.

3Γιατί να φτιάξω ιστοσελίδα για την εκδήλωσή μου;

Η δημιουργία ιστοσελίδας είναι ένα επιπλέον εργαλείο από αυτά που σου προσφέρονται δωρεάν για να εντυπωσιάσεις τους καλεσμένους σου και να την κρατήσεις σαν ενθύμιο. Επίσης μπορείς να την χρησιμοποιήσεις, εφόσον επιλέξεις να είναι δημόσια κατά τη δημιουργία της, για να προσκαλέσεις, στέλνοντας το link της σε φίλους και γνωστούς χωρίς εκείνοι να είναι χρήστες της εφαρμογής.

4Μπορώ να διαμορφώσω το κείμενο των προτύπων της ιστοσελίδας;

Ναι. Όπου σου δίνεται η δυνατότητα μπορείς να τροποποιήσεις ή να αλλάξεις εντελώς τα ήδη υπάρχοντα κείμενα, τα οποία σε κάποια πρότυπα είναι προσυμπληρωμένα και υπάρχουν για να σε διευκολύνουν στη περίπτωση που δεν έχεις έμπνευση ή χρόνο για να ασχοληθείς.

5Μπορώ να αλλάξω ή να προσθέσω εικόνες στα έτοιμα πρότυπα.

Ναι. Όπου σου δίνεται η δυνατότητα.

6Μπορώ να κάνω την ιστοσελίδα μου στα Αγγλικά;

Μπορείς να τροποποιήσεις το κείμενο της ιστοσελίδας, άρα μπορείς να γράψεις και στα Αγγλικά ή σε όποια άλλη γλώσσα θέλεις.

7Χρεώνομαι κάτι για να φτιάξω την ιστοσελίδα;

Η δημιουργία της ιστοσελίδας είναι Δωρεάν.

8Ποιος μπορεί να δει την ιστοσελίδα μου;

Αν επιλέξεις να είναι «ιδιωτική» η πρόσβαση της ιστοσελίδας κατά τη δημιουργία της, μόνο οι καλεσμένοι σου που έχουν εγγραφεί στην εφαρμογή μπορούν να τη δουν μέσα από το προφίλ της εκδήλωσής σου. Αν επιλέξεις να είναι «δημόσια» η πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εκδήλωσής σου, τότε μπορεί να τη δει οποιοσδήποτε έχει λάβει τη διεύθυνσή (link) της.

9Πώς μπορώ να διαγράψω την ιστοσελίδα μου;

Εάν δεν θέλεις να διαγράψεις την εκδήλωσή σου αλλά θέλεις να μην είναι προσβάσιμη η ιστοσελίδα που έχεις φτιάξει, τότε στο μενού διαμόρφωσης της ιστοσελίδας επιλέγεις την απενεργοποίησή της. Η ιστοσελίδα διαγράφεται με τη διαγραφή της εκδήλωσής σου.

10Τι σημαίνει πρόσβαση ιδιωτική ή δημόσια στη διαμόρφωση της ιστοσελίδας;

Όταν επιλέξεις η ιστοστελίδα της εκδήλωσής σου να είναι «ιδιωτική» τότε θα μπορούν να τη δουν μόνο οι καλεσμένοι της συγκεκριμένης εκδήλωσης που είναι και χρήστες της εφαρμογής. Αν επιλέξεις η ιστοσελίδα της εκδήλωσης να είναι «δημόσια», τότε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εκδήλωσής σου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε λάβει τη διεύθυνση (link) της ιστοσελίδας της εκδήλωσής σου ακόμα και αν δεν είναι καλεσμένος.

11Μπορώ να επιλέξω να μην προσκαλέσω επαφές μέσω της εφαρμογής και αντ’ αυτού να φτιάξω μια δημόσια ιστοσελίδα και να τη στείλω στους καλεσμένους μου;

Φυσικά. Θα πρέπει όμως πρώτα να δημιουργήσεις μία νέα εκδήλωση μέσω της οποίας θα διαμορφώσεις την ιστοσελίδα σου. Στη συνέχεια μετά την ενεργοποίησή της και αφού επιλέξεις να είναι «δημόσια» μπορείς να αντιγράψεις το link της και να το στείλεις όπου και όπως εσύ θέλεις. Θυμήσου απλά ό,τι όποιος έχει το link μπορεί να δει και την ιστοσελίδα της εκδήλωσής σου ακόμα και αν δεν είναι καλεσμένος.

12Έκανα κάποιες αλλαγές στο προφίλ της εκδήλωσής μου αλλά οι αλλαγές αυτές δεν περάστηκαν αυτόματα στην ιστοσελίδα.

Οι αλλαγές που κάνεις στο προφίλ της εκδήλωσής σου σχετικά με το όνομα, την ώρα, την ημερομηνία, την τοποθεσία και την περιγραφή της εκδήλωσης δεν μεταφέρονται αυτόματα στην ιστοσελίδα αν αυτή έχει ήδη δημοσιευτεί. Για να περαστούν αυτόματα οι αλλαγές θα πρέπει να κάνεις κλικ στο κουμπί «Επαναφορά» στην επεξεργασία της ιστοσελίδας ή να καταχωρήσεις εσύ τις αλλαγές κάνοντας επεξεργασία στην ιστοσελίδα.

13Τι σημαίνει το κουμπί «Επαναφορά» στην επεξεργασία της ιστοσελίδας;

Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Επαναφορά», η ιστοσελίδα επανέρχεται σε κατάσταση τέτοια, σαν να την φτιάχνεις για πρώτη φορά. Αυτό σημαίνει ότι αντλεί τα βασικά στοιχεία της εκδήλωσης (όνομα, ώρα, ημερομηνία, τοποθεσία, περιγραφή) τη στιγμή της επαναφοράς και το πρότυπο επανέρχεται στην αρχική του μορφή όσον αφορά τα υπόλοιπα κείμενα και τις φωτογραφίες.

14Πάτησα «Επαναφορά» της ιστοσελίδας για να ενημερωθούν κάποια στοιχεία που άλλαξα στο προφίλ της εκδήλωσής μου αλλά άλλαξαν και κάποια κείμενα και φωτογραφίες που είχα τροποποιήσει στο πρότυπο της ιστοσελίδας.

Με την «Επαναφορά» της, η ιστοσελίδα επανέρχεται σε κατάσταση τέτοια σαν να τη φτιάχνεις για πρώτη φορά. Ναι μεν ενημερώνονται τα νέα στοιχεία της για το όνομα, την ώρα, την ημερομηνία, την τοποθεσία και την περιγραφή που τροποποιήθηκαν άλλα και το πρότυπο επανέρχεται στην αρχική του μορφή όσον αφορά τα υπόλοιπα κείμενα και τις φωτογραφίες.

Αναζήτηση προσφορών προμηθευτών

1Πως μπορώ να ζητήσω προσφορά από κάποιον επαγγελματία;

Κάνε την εγγραφή σου εντελώς δωρεάν στο www.invite2day.gr ή συνδέσου αν έχεις ήδη εγγραφεί. Στη συνέχεια κάνε κλικ στο tab «Νέα προσφορά». Αναζήτησε και επίλεξε την κατηγορία για την οποία ενδιαφέρεσαι να ζητήσεις προσφορά. Συμπλήρωσε τα αντίστοιχο ερωτηματολόγιο και περίμενε να λάβεις απαντήσεις από τους συνεργαζόμενους επαγγελματίες μας. Όλα γίνονται εύκολα και γρήγορα μέσω της εφαρμογής.

2Πώς θα λάβω προσφορές για τις υπηρεσίες/προϊόντα που ζήτησα;

O ενδιαφερόμενος ή οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες θα σου αποστείλουν την προσφορά τους στο προσωπικό σου προφίλ στην εφαρμογή. Κάθε απάντηση συνοδεύεται και από το προφίλ του επαγγελματία που υποβάλλει την απάντησή του και το οποίο μπορείς να μελετήσεις προτού αποφασίσεις να συνεργαστείς μαζί του.

3Πόσο χρονικό περιθώριο έχουν οι επαγγελματίες να μου δώσουν τις προσφορές τους

Προς το παρόν δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Εσύ επιλέγεις το πότε θα ορίσεις την αναζήτησή σου ως ολοκληρωμένη για να σταματήσεις να λαμβάνεις προσφορές.

4Χρεώνομαι για να ζητήσω προσφορά;

Όχι. Δεν υπάρχει καμία χρέωση.

5Είναι υποχρεωτικό να αποδεχτώ την προσφορά που θα λάβω;

Όχι. Δεν είσαι υποχρεωμένος να αποδεχτείς κάποια από τις προσφορές που θα λάβεις

6Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των προσφορών που μπορώ να ζητήσω;

Όχι. Μπορείς να ζητήσεις όσες προσφορές θέλεις όσο συχνά τις χρειάζεσαι.

7Πώς διαλέγω τον κατάλληλο επαγγελματία;

Όταν λάβεις προσφορές, εξέτασε προσεκτικά την απάντηση και το προφίλ του κάθε επαγγελματία και επίλεξε αυτόν που θεωρείς ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου.

8Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον επαγγελματία που μου έκανε προσφορά;

Τα στοιχεία του επαγγελματία συνοδεύουν την προσφορά του οπότε όταν λάβεις μία προσφορά έχεις τα στοιχεία του επαγγελματία για να επικοινωνήσεις μαζί του.

9Ποια στοιχεία μου βλέπουν οι επαγγελματίες όταν κάνω μια ζήτηση προσφοράς;

Οι επαγγελματίες βλέπουν το όνομά σου και αρχικό γράμμα από το επίθετό σου, όπως τα έχεις καταχωρίσει κατά την εγγραφή σου στην εφαρμογή καθώς και το ερωτηματολόγιο που έχεις συμπληρώσει με τα στοιχεία της αναζήτησής σου. Για το λόγο αυτό σε συμβουλεύουμε να μην γράφεις προσωπικά σου στοιχεία στα ερωτηματολόγια αναζήτησης προσφορών που υποβάλλεις όπου υπάρχει η δυνατότητα να συμπληρώνεις ελεύθερο κείμενο. Σε περίπτωση που λάβεις μία προσφορά και αυτή η προσφορά σε ενδιαφέρει, τότε, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Με ενδιαφέρει» μπορείς να κοινοποιήσεις και άλλα στοιχεία επικοινωνίας σου στον επαγγελματία που έχεις επιλέξει, όπως το πλήρες ονοματεπώνυμό σου, το email ή το τηλέφωνό σου.

10Τι σημαίνει το κουμπί «Με ενδιαφέρει» στην προσφορά που έχω λάβει;

Όταν μια προσφορά που έχεις λάβει σου φαίνεται ενδιαφέρουσα, μπορείς κάνοντας κλικ στο κουμπί «Με ενδιαφέρει», να κοινοποιήσεις στον επαγγελματία και άλλα προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας σου ώστε να μπορεί και εκείνος να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σου. Δεν υπάρχει κάποια δέσμευση να αποδεχτείς την πρόσφορά. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει για να διευκολύνει την επικοινωνία σου με τους επαγγελματίες.

11Αν πατήσω το κουμπί με ενδιαφέρει είναι υποχρεωτικό να αποδεχτώ την προσφορά;

Όχι. Η επιλογή αυτή υπάρχει για να διευκολύνει την επικοινωνία σου με τον επαγγελματία

12Μπορώ να διαγράψω ένα αίτημα προσφοράς που έκανα;

Ναι. Μπορείς να το διαγράψεις αν δεν έχεις λάβει ακόμα προσφορές. Αν έχεις λάβει προσφορές και δεν θέλεις να λαμβάνεις άλλες μπορείς να ορίσεις την αναζήτησή σου ως «Ολοκληρωμένη».

13Έκανα ένα αίτημα προσφοράς αλλά δεν θέλω να λάβω άλλες προσφορές. Τι να κάνω;

Μπορείς να ορίσεις την αναζήτησή σου ως «Ολοκληρωμένη» κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο πεδίο.

14Έκανα ένα αίτημα προσφοράς αλλά έκανα ένα λάθος στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Μπορώ να το διορθώσω;

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να τροποποιήσεις ένα αίτημα ζήτησης προσφοράς που έχεις ήδη στείλει. Αν δεν έχεις λάβει ακόμα προσφορές από επαγγελματίες μπορείς να το διαγράψεις και να υποβάλλεις ένα νέο. Αν έχεις λάβει ήδη προσφορές, μπορείς είτε να ορίσεις την αναζήτησή σου ως «ολοκληρωμένη» κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο πεδίο και να κάνεις ένα νέο αίτημα, είτε αν σε ενδιαφέρει κάποια από τις προσφορές που έχεις λάβει, να επικοινωνήσεις απευθείας με τον επαγγελματία που σου έχει στείλει προσφορά και να τον ενημερώσεις για την αλλαγή.

15Για να ζητήσω προσφορές από επαγγελματίες πρέπει να δημιουργήσω υποχρεωτικά εκδήλωση;

Όχι. Μπορείς να ζητήσεις και να λάβεις προσφορές χωρίς να έχεις δημιουργήσει κάποια εκδήλωση.

Για τους καλεσμένους

1Μου ήρθε ένα mail ότι έχω προσκληθεί σε μια νέα εκδήλωση. Τι κάνω τώρα;

Για να δεις περισσότερα στοιχεία για την εκδήλωση που έχεις προσκληθεί πρέπει να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν στο invite2day ή αν έχεις ήδη εγγραφεί να συνδεθείς στο λογαριασμό σου.

2Μου ήρθε ένα mail ότι έχω προσκληθεί σε μια νέα εκδήλωση. Έκανα την εγγραφή μου/σύνδεση στο invite2day αλλά δεν βλέπω κάποια εκδήλωση. Τι συμβαίνει;

Ένα από τα παρακάτω μπορεί να έχουν συμβεί ή α) έκανες την εγγραφή σου και συνδέθηκες στο invite2day με διαφορετικό email από αυτό που έλαβες την ειδοποίηση για την πρόσκληση ή β) η εκδήλωση δεν είναι πια διαθέσιμη.

3Τι μπορώ να κάνω μέσω της εφαρμογής σαν καλεσμένος μιας εκδήλωσης και αφού κάνω την εγγραφή μου;

Να δεις όλες τις πληροφορίες για την εκδήλωση, να απαντήσεις για το εάν θα παραβρεθείς ή όχι με ένα κλικ και να γράψεις, να ανεβάσεις φωτογραφίες και βίντεο στον τοίχο της εκδήλωσής. Παράλληλα ως εγγεγραμμένος χρήστης του invite2day θα έχεις και εσύ πρόσβαση στην εφαρμογή για να φτιάξεις τις δικές σου εκδηλώσεις και να ζητήσεις προσφορές από τους συνεργαζόμενους επαγγελματίες του invite2day εντελώς δωρεάν.

4Τι είναι ο Τοίχος της εκδήλωσης;

Στον τοίχο της εκδήλωσης μπορείς εσύ και οι άλλοι καλεσμένοι να συνομιλήσετε, να ανταλλάξετε φωτογραφίες, βίντεο και ευχές.

5Μπορώ να διαγράψω από το λογαριασμό μου μια εκδήλωση στην οποία έχω προσκληθεί;

Όχι. Την εκδήλωση μπορεί να τη διαγράψει μόνο ο δημιουργός της.

i2d App